No Nasse tuli aamulla sisälle jossain seittemän maissa..Sitte se tuli tepastelemaan mun naaman päälle,et "anna ruokaa"..Sitte nousin sängystä ja annoin ruokaa..Sitte kun se oli syöny nii se tuli ja hyppäs mun sänkyy..Sitte se nukku,nukku,nukku,nukku,kuorsaa,nukkuu,nukkuu,kehrää...........Sitte se jossain illalla yheksältä pyys ruokaa,menin antamaan ja sitte se taas tuli mun sänkyy..Aamuyöstä 3 aikaa se meni ovelle maukumaa et "tulkaa päästämää mut ulos"Ja iskä meni päästämää ja meni takas pehkuihinsa..Aamulla ku äiti ja iskä meni töihin ja Nasse oli ovella "päästäkää mut sisään"..Ja aamulla kun heräsin nii se nukku mun naaman päällä..Ja nytte se nukkuu tyytyväisenä vieläkin mun sängyssä tossa vieressä..xD




Ps.En kirjoittele viikonloppuna olen mummolassa,siel on ihan p*ska kone joka on saakutin hidas,Mut nähää taas Sunnuntaina...:)